12
返回列表 发新帖
楼主: sam.to
收起左侧

[求助] 不處理我的上报?

[复制链接]
sam.to
 楼主| 发表于 2008-7-4 15:34:54 | 显示全部楼层
回了:

For the english version please scroll down.



Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,

wir schuetzen ÃŒber50 Millionen Menschen zuverlaessig vor Viren und bitten um Ihr Verstaendnis, dass wir so viele Kunden nicht persoenlich per Email betreuen koennen. Gerne sind wir im Internet und telefonisch fuer Sie da:

In unserem Support-Forum unter http://forum.avira.com/index.php erhalten Sie wertvolle Tipps von anderen Anwendern und kostenlose UnterstÃŒtzung durch die Experten der Avira

In unseren FAQ' s http://www.avira.de/faq finden Sie Antworten auf die wichtigsten Fragen.

Detaillierte Anleitungen und Informationen finden Sie in unserer Knowledge Base Datenbank http://www.avira.com/de/support/kbsearch.php  
Unser Telefon-Support freut sich werktags von 10:00 bis 19:00 Uhr auf Sie:

Deutschland: 0900 10 11 333 (1,99 Euro/Min. aus dem Festnetz)
Oesterreich: 0900 51 03 61 121 (2,16 Euro/Min. aus dem Festnetz)
Schweiz: 0900 51 03 61 (4,23 CHF/Min. aus dem Festnetz)

Bitte beachten Sie, dass dies nur fuer Kunden der AntiVir Personal Produkte gilt.

Fuer Kunden der Professional Produkte steht sowohl ein Email-Support als auch die Unterstuetzung per Telefon zur Verfuegung.

Mit freundlichen Gruessen
Ihr Avira Team

---------------------------------------------------------------------
Avira GmbH, Lindauer Str. 21, D-88069 Tettnang, http://www.avira.de

Geschaeftsfuehrender Gesellschafter: Tjark Auerbach
Sitz der Gesellschaft: Tettnang; AG Ulm HRB 630992
---------------------------------------------------------------------





Best customer,

We reliably protect over 50 million users against viruses and hope you can understand that we cannot contact so many customers personally via email. However, we are glad to assist you via Internet and on the phone:
       
Our Support Forum at http://forum.avira.com/index.php?langid=1 provides you with useful tips from other users and free support from the experts of Avira.
       
In our FAQ' s http://www.avira.com/faq you can find answers to the most frequently asked questions.
       
You find detailed instructions and informations in our Knowledge base http://www.avira.com/de/support/kbsearch.php     
       
Our telephone support is glad to help you from 10:00 a.m. - 7:00 p.m.:

Germany: 0900 10 11 333 (1,99 euro/min. for calls from the local network)
Austria: 0900 51 03 61 121 (2,16 euro/min. for calls from the local network)
Switzerland: 0900 51 03 61 (4,23 CHF/min. for calls from the local network)

Please note that we offer email and telephone support for the customers of our business products (AntiVir ProfessionalEdition). regards

Your Avira Team

---------------------------------------------------------------------
Avira GmbH, Lindauer Str. 21, D-88069 Tettnang, http://www.avira.com

CEO: Tjark Auerbach
Headquarters: Tettnang; AG Ulm HRB 630992
---------------------------------------------------------------------


--

----------------------------------------------------------------------

Hinweis: Ihre Email bleibt in unserem System unter dem
in der Betreff-Zeile genannten Call vier Wochen gespeichert.
Bitte lassen Sie den Betreff unverändert, falls Sie uns in
dieser Zeit wegen weiterer Fragen zu diesem Call erneut
kontaktieren möchten. Nutzen Sie einfach nur die Reply-Funktion
Ihres Email-Programms.

Möchten Sie uns nach Ablauf der vier Wochen eine Nachricht
senden, dann versehen Sie Ihre Email bitte mit neuem Betreff.
Vielen Dank!

------------------------------------------------------------------------

Indication: Your email will be saved in our system under
the call stated in the subject heading. Please do not change
the subject heading, in case you should contact us again during
this period of time for further questions related to this call. Simply
use the reply function of your email program.

If you would like to send us a message after those four weeks
have expired, then do please add a new subject heading to your email.
Thank you!

------------------------------------------------------------------------
zwl2828
发表于 2008-7-4 15:38:07 | 显示全部楼层
原帖由 kato9096 于 2008-7-4 15:34 发表
回了:

For the english version please scroll down.



Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,

wir schuetzen ÃŒber50 Millionen Menschen zuverlaessig vor Viren und bitten um Ih ...

希望你可以谅解我们,太多的用户了,我们无法一一回复...
无尽藏海
发表于 2008-7-4 15:43:34 | 显示全部楼层
估计我也快了
sam.to
 楼主| 发表于 2008-7-4 15:47:21 | 显示全部楼层
原帖由 zwl2828 于 2008-7-4 15:38 发表

希望你可以谅解我们,太多的用户了,我们无法一一回复...

这么慢,我怎會谅解
原帖由 无尽藏海 于 2008-7-4 15:43 发表
估计我也快了

有多快??
电影结束了
发表于 2008-7-4 15:52:17 | 显示全部楼层
原帖由 zwl2828 于 2008-7-4 06:08 发表
貌似我给KL发邮件,最近也没理我


最快的..就是今天不回...明天再发...保管在4小时之内回复...
zwl2828
发表于 2008-7-4 20:48:01 | 显示全部楼层
原帖由 电影结束了 于 2008-7-4 15:52 发表


最快的..就是今天不回...明天再发...保管在4小时之内回复...

做过了,还是不睬我。
allinwonderi
发表于 2008-7-4 20:52:05 | 显示全部楼层
我发的不算太多,一般都回了。
testhawk
发表于 2008-7-4 21:22:28 | 显示全部楼层
一次仍100+保管被无视....
您需要登录后才可以回帖 登录 | 快速注册

本版积分规则

手机版|杀毒软件|软件论坛| 卡饭论坛

Copyright © KaFan  KaFan.cn All Rights Reserved.

Powered by Discuz! X3.4( 沪ICP备2020031077号-2 ) GMT+8, 2025-5-24 02:20 , Processed in 0.097092 second(s), 15 queries .

卡饭网所发布的一切软件、样本、工具、文章等仅限用于学习和研究,不得将上述内容用于商业或者其他非法用途,否则产生的一切后果自负,本站信息来自网络,版权争议问题与本站无关,您必须在下载后的24小时之内从您的电脑中彻底删除上述信息,如有问题请通过邮件与我们联系。

快速回复 客服 返回顶部 返回列表